Duet z my secret :)

W końcu się skusiłam i kupiłam polecany lakier z my secret 104. jest cudowny, daje piękny efekt na paznokciach i łatwo go zmyć :) Jest trochę podobny do lakieru essence multi sparkling ale tutaj nie ma porównania my secret wygrywa :)
Drobinki mienią się na piękne kolory i przypominają rybią łuskę :)

Drugi do duetu jest lakier w kolorze mint, w sumie mam podobny z Avonu i jestem rozczarowana kolorem. W naturze wyglądał na bardziej błękitny niż miętowy więc go kupiłam, bo wiedziałam że  w domu mam podobny i nie chciałam dublować kolorów, jednak okazało się, że to żaden błękit tylko mięta :) -podejrzewałam po nazwie, że to będzie mięta ale w naturze na prawdę wyglądał na błękitny
Tak się  prezentują moje paznokie, niestety nie widać tego rewelacyjnego efektu jaki daje 104 ale może cos tam widać :)

Pozdrawiam

                                     lavender              

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy