Lakierowy zawrót głowy :)

Moje paznokcie ostatnio nie są w najlepszej kondycji, cały czas stosuję kuracje, i nie maluję ich lakierami ponieważ nie wyglądają najlepiej :(  Jednak pokusiłam się ostatnio i pomalowałam je 3 kolorami aby sprawdzić jakość lakierów.
Do mojej kolekcji lakierowej dołączyły 3 piękne kolorki: essence marble mania, i dwa lakiery mariza.

Lakiery firmy Mariza ubóstwiam, są to świetne lakiery za na prawdę śmieszne pieniądze, piękne nasycone kolory, krycie cudowne dwie warstwy wystarczą, schną w miarę szybko, do tego wybór kolorów jest ogromny ja posiadam już spory zbiór i ostatnio właśnie dokupiłam kolejne dwa :)

Przy okazji zakupów w mieście skusiłam się na lakier essence, który ma piękny kolor ale chyba się nie polubimy :/ Aplikacja tego lakieru jest ciężka, krycie ma bardzo słabe po 4 warstwach dopiero pokrył w miarę dobrze płytkę paznokcia, o schnięciu już nie wspomnę bo to była totalna katastrofa. Bardzo szkoda, bo kolor jest cudowny a jakość pozostawia wiele do życzenia.

Bardzo Was przepraszam za stan moich paznokci, ale chciałam Wam pokazać te cuda :)
Pozdrawiam i całuję :*
                                                               lavendowa

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy