Usteczkowe zakupy z paatal :)

Już dawno nie robiłam zakupów. I sama nie wiedziałam czego tak na prawdę szukam.
Po dłuższych oględzinach w sieci wpadły mi oko produkty firmy Manhattan.
   

Kiedyś dawno temu byłam dumną posiadaczką lakieru do paznokci z tej firmy i był to na prawdę fajny produkt. Więc postanowiłam kupić coś właśnie z firmy Manhattan. Oszukałam się trochę w sieci i padło na sklep paatal.pl
Nie będę już wspominać o samym sklepie a skupię się na produktach jakie udało mi się upolować:)
Wszystkie są do ust i z wszystkich jestem zadowolona :) Zamówiłam dwie pomadki i trzy błyszczyki

 Manhattan Lipstick Sexy Plexi nr 51B i 57N
Błyszczyk High Shine nr 19L i 53L
Manhattan Long Lasting Lipgloss  kolor naturalny



 Pomadki Sexy Plexi jak dla mnie idealne, świetne kolory, bardzo kremowe dają efekt "tafli wody" na ustach, Wyglądają tak jakbyśmy na pomadkę nałożyli bezbarwny błyszczyk. Na prawdę świetny efekt.
Cena także bardzo zachęcająca i gdyby były inne kolory na pewno bym się skusiła na więcej :)


Błyszczyki jakie zamówiłam są z drobinkami, bardzo lśniące. Konsystencję mają dość gęstą przez co są trwalsze. Bardzo fajnie nawilżają i nie podkreślają suchych skórek. Pomimo tego, że kupiłam każdy błyszczyk w innym kolorze to na ustach wyglądają bardzo podobnie wręcz identycznie :)

To wszystkie produkty do ust, które zakupiłam i które bardzo mnie uszczęśliwiły. Nie zawiodły a nawet mam chęć na jeszcze więcej czekam cały czas na inne kolory pomadek :) Mam nadzieję, że pojawią się w ofercie sklepu :)

Pozdrawiam i całuję :*

Lavender

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy