Glossybox zdjęcia:)

Dziś wrzucam kilka zdjęć produktów z ich małym opisem:)

Zapraszam do foto-relacji:)





CHARMINE ROSE kokosowy peeling do ciało 50ml.
Pierwszy raz spotykam się z ta firmą. Produkt mnie zachwycił i na pewno skuszę się na pełnowymiarowy peeling. Uwielbiam za zapach-chociaż nie przepadam za zapachem kokosowym to ten bardzo mi się podoba. Peeling bardzo fajnie wygładza:) zdążyłam wypróbować. Zdecydowanie mój ulubieniec:)











CLARENA Body Line: krem do biustu z efektem Push Up 30ml
Krem oddam komuś w prezencie, ponieważ nie używam tego tupu kosmetyków:)
















CLINIQUE krem pod oczy All About Eyes 5ml
Od dawna chodził za mną ten krem i ciesze się, że mogę go wypróbować. Na razie czeka na swoją kole,ponieważ używam aktualnie kremy pod oczy siquens z poprzedniego pudełeczka GB:)







L'OCCIANE żel pod prysznic wzbogacony orzeźwiającym ekstraktem z werbeny 30ml i mydełko z kawałkami liści werbeny 2,5 g.

Piękny orzeźwiający zapach i niesamowita buteleczka żelu,która mnie urzekła zapach przypomina mi aromaty trawy cytrynowej i limetki, bardzo orzeźwiający idealny na lato:)




SCHWARZKOPF PROFESSIONAL szampon BC Oil Miracle 30ml

Szampon z olejkiem arganowym,przyjemnie pachnie. Dziś  go wypróbuję, już nie mogę się doczekać:) uwielbiam olejek arganowy i tym bardziej cieszę się z tego produktu:)













 KRYOLAN DLA GLOSSYBOX Lipstic fashion 4g Glossy Pink

bardzo miłe zaskoczenie pomadka z logiem Glossybox w fantastycznym uniwersalnym kolorze, jest to mój drugi ulubieniec z tego pudełeczka:)

Świetna


















To by było na tyle moi kochani:)

jestem bardzo zadowolona z zawartości sierpniowego pudełeczka i czekam na kolejne:) mam nadzieję z tak samo fajnymi produktami:)

Pozdrawiam Was serdecznie

                                                            lavender

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy