Przez ostatnie kilka tygodnia przeszukiwałam internet i sklepy w poszukiwaniu idealnej pomadki pielęgnacyjne do ust.
Używał już wielu i za każdym razem było wielkie rozczarowanie:(
Wiele z nich poczynając na carmex wysuszało moje usta, i nawarstwiało się co nie było przyjemne a moje usta nadal wołały o pomoc...
Ale , przy ostatniej wizycie w Rossmanie, tak na szybko szukając konkretnej rzeczy sięgnęłam po pewien balsam do ust
i oto on:) Mój ulubieniec najlepszy:)

NATURAL LIP STICK z kamforą  mentolem Lovely




Opis producenta:

"
*pielęgnuje i wygładza;
* zapewnia ukojenie suchym i spierzchniętym ustom;
* przyspiesza gojenie popękanych kącików ust i opryszczki;


Składniki:
kamfora- łagodzi ból, działa pobudzająco;
filtry ochronne- przeciw szkodliwemu działaniu promieni UVA i UVB;
kwas salicylowy- usuwa martwy naskórek;
lanolina- zmiekcza, natłuszcza, chroni usta;
masło shea- chroni przed wysuszeniem i pękaniem ust;
mentol- zabija zarazki, przynosi ulgę obolałym ustom;
phenol- zabija bakterie, złuszcza martwy naskórek, znieczula;
wazelina- tworzy warstwe ochronną i chroni usta;
witamina E- odżywia usta. "


Jest to seria naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ust dostępna w Rossmanie za około 6 zł.

Zawartość netto: 12ml

Z wszystkim co napisał producent się zgadzam, no może co do tego,że przyspiesza gojenie opryszczki tutaj nie mam zdania, ponieważ nie stosowałam jej przy opryszczce.

Mogę ją Wam polecić, dla mnie jest to najlepsza pomadka. robi to co powinna, ma świetny skład, jest łatwo dostępna,cena też jest świetna.

Usta po nałożeniu balsamu stają się miękkie,nawilżone,odżywione i maja piękny zdrowy wygląd:)
Więc nie ma co czekać tylko biegnijcie szybko do rossmana:) Były dostępne inne wersje tej pomadki, w formie błyszczyku i w słoiczku mi najbardziej odpowiada sztyft:)



Moje poszukiwania pomadki uważam za zakończone sukcesem:|)


Pozdrawiam

                                                          lavender





Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy