Azjatyckie dobrocie Tony Moly

Postanowiłam zrobić dla Was sagę o produktach z Azji, a konkretnie z Korei.

Od bardzo dawna używam produktów typowo azjatyckich.I postanowiłam się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami. Abyście mogli zapoznać się z produktami nie dostępnymi na naszym rynku  (jest kilka sklepów posiadających w swoim asortymencie produkty z Korei)

Produkty będą mieszane, znajdzie się coś z pielęgnacji,kolorówki,paznokci:)

Dziś przedstawię Pierwszy produkt jest to korektor pod oczy TONY MOLY





TONYMOLY  Baby Doll Pot  Concealer/ 4g/ 1 Light Beige

Korektor jest dostępny na e-bay za około 20-30zł

Odpowiedni do każdego rodzaju skóry.

Produkt jest dość kryjący,o konsystencji kremowej,bardzo przyjemnie się rozprowadza, rozjaśnia oraz kryje to co trzeba.

Mój kolor to 1 Light beige, na początku myślałam,że jest za jasny ale nie wyglądam jak "panda". Fajnie się stapia z odcieniem skóry, ale nie jest całkowicie nie widoczny.

Moim zdaniem jest lepszy od korektora z  SkinFood, więcej o tym napisze  w notce z porównaniem obydwu tych produktów, która pojawi się niebawem:)





Na zdjęciu niżej możecie zobaczyć jak wygląda pod okiem, aparat nie oddał rzeczywistego efektu,który był na prawdę widoczny:)
Po lewej stronie jest oko z korektorem a po prawej bez


 Moje wrażenia na temat tego produktu są jak najbardziej pozytywne, na pewno kupię ponownie.


Mam już zamówienie na kilka sztuk więc znów szykują się Koreańskie zakupy :) to lubię:)

To by  było na tyle kochani.
Czekajcie na pozostałe części sagi.
Może w najbliższym czasie uda mi się wykonać dla Was jakiś makijaż:)

Pozdrawiam serdecznie

                                                 lawendowa Magda







Nie traktujcie tego posta jako recenzja produktu,jest to tylko prezentacja,krótko prezentująca produkt.


Komentarze

  1. osobiście bałabym się zamawiać, używać kosmetyków z tamtych krajów, jednak co kto lubi : )
    czekam na więcej i zapraszam do siebie!

    http://mademoisellemoullis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy