I już jesień

Jesień, jedna z ładniejszych pór roku, ale zaraz po niej jest zima, której nie znoszę brrr zimno mi na samą myśl o tym.
Ale nie o tym chciałam Wam napisać, otóż udało mi się uruchomić mój aparat jednak mam limit mogę zrobić tylko 9 zdjęć :) Ale lepsze to niż nic.
Dziś miałam nawrót weny i zmalowałam makijaż w chłodnych ciemnych odcieniach raczej na wieczór niż na dzień. Zdjęcia nie zadowalające ale i tak postanowiłam je wstawić. Więc wybaczcie mi jakość zdjęć.



Szkoda,że nie aparat nie uchwycił koloru bordowego, który pięknie się wkomponował w to zestawienie kolorystyczne. Niestety nie widać tego na zdjęciu . Ale uwierzcie mi na słowo, że wyglądało to świetnie :)
Przyszły mi dziś próbki z Anabelle Minerals zamówiłam dwa podkłady kryjące i korektor.
Nigdy nie używałam kosmetyków mineralnych, więc fajnie będzie wypróbować czegoś nowego:)
Przetestuje  je trochę i napisze Wam co o nich sądzę.




Na dniach opublikuje dla Was makijaż, który wykonałam na konkurs:)

Czekajcie cierpliwie:)

Pozdrawiam i do następnego

                                                                                 lavender

P.S co powiecie na małe rozdanko na blogu??   Jeżeli jesteście chętni czekam na Wasze opinie w komentarzach :*




Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy