Wizyta listonosza

Za każdym razem gdy odwiedza mnie listonosz, jestem bardzo podekscytowana.Lubię odbierać przesyłki :) I chociaż wiem co będzie w środku to i tak sprawia mi to ogromną przyjemność:)Tym razem listonosz przyniósł mi dwie książki, na które  bardzo czekałam:)

"Stylowy makijaż oczu"  Taylor Chang-Babaian

"Perfekcyjny makijaż" Bobbi Brown




Bardzo byłam ciekawa oby tych pozycji, i od dawna zastanawiałam się czy warto je kupić.

Jeszcze nie mam wyrobionego zdania na ich temat, przejrzałam tylko szybko, coś nie coś poczytałam i sama jeszcze nie wiem czy to były dobrze wydane pieniądze.

Muszę się bliżej z nimi zapoznać:)

Jeżeli Wy posiadacie, którąś z tych książek proszę napiszcie mi w komentarzu co o nich myślicie, jakie macie zdanie. Będę wdzięczna :)

Pozdrawiam

                                                                        lavendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy