niedziela, 18 listopada 2012

kto przyjdzie z pomocą?

Kochane moje mam ogromną prośbę

Zależy mi na jednej rzeczy, jednak nie mam do niej dostępu i tutaj wielka prośba do dziewczyn mieszkających w USA

Chciałabym sprowadzić paletkę cieni Wet N Wild Color Icon Palettes in Sparkle  Til Morning


Oczywiście zapłacę za nią, żeby była jasność chyba że dogadamy się na wymianę wszystko zależeć będzie od osoby, która zgodzi się ją dla mnie wysłać

Bardzo mi zależy, i ubolewam,że cienie wet 'n' wild nie są dostępne w Polsce:(

Proszę o kontakt jeżeli, zgodzicie się mi pomóc :D

Adres bloga, z którego pożyczyłam zdjęcie widnieje na zdjęciu

Czekam na jakieś wieści

Pozdrawiam i dobranoc

                                                                     lavender
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.