Liebster Blog :)

Jakie mnie zaskoczenie miłe dopadło :) Gdy się dowiedziałam , że mój blog został wyróżniony






Co to jest?
  Otóż moi drodzy
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Jest mi bardzo miło :)

Nominację otrzymałam od  NUSINKI z bloga http://nusinkowo.blogspot.com/

Na pytania od niej odpowiem dziś, natomiast listę osób ,które ja nominuję do tego wyróżnienia oraz swoje pytania dodam jutro.

Nie mam dziś głowy aby myśleć nad pytaniami :) Więc zapraszam Was na moje odpowiedzi :)

Pytania od Nusi :) i moje odpowiedzi

 1. Blyszczyk czy szminka?  BŁYSZCZYK 2. Czekolada czy ciastka?  CIASTKA
3. Ulubiony kosmetyk?  AZJATYCKIE KREMY BB
4. Ulubiona salatka?  GRECKA 5. Ulubione perfumy?  GIVENCHY ANGE OU DEMON LE SECRET
6. Bez czego zyc nie umiesz?  BEZ POMADKI OCHRONNEJ 7. Pies czy kot?    PIES
8. Z cieniem czy bez cienia?     Z CIENIEM
9. Wymarzone miejsce na urlop?     TROPIKALNA WYSPA 10. Czapka czy kaptur?   KAPTUR
11. Torebka czy kopertowka?    TOREBKA

Tak się prezentują moje "różowe" odpowiedzi na pytania

Jutro wstawię liste blogów oraz moje pytania do dziewczyn :)

Jeszcze raz dziękuję za nominację

Pozdrawiam Was cieplutko

                                                            lavender




 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy