Pielęgnacja włosów

W tym poście chciałabym Wam po krótce pokazać produkty do włosów, których obecnie używam :)

Całkowicie zmieniłam moją pielęgnacje, i mam kilka perełek którymi chętnie się pochwalę :)

Jako ,że mam problem z nadmiernym wypadaniem włosów, szukam cały czas złotego środka, ale wydaje mi się, że będę musiała wybrać się z tym problemem do lekarza bo suplementami oraz kosmetykami do włosów nie jestem w stanie sobie pomóc

Od 2 miesięcy stosuje suplement "Maxi krzem", jednak nie przynosi to żadnego rezultatu więc poszukam czegoś lepszego, ponieważ tutaj nic nie zdziałały te kapsułki , wydawać by się mogło że to cukierki ponieważ nic nie widać,żadnego efektu






Jeżeli chodzi o samą pielęgnację to na okres jesienno-zimowy postawiłam na maski, rzadko ich używam ale teraz się zacięłam i postanowiłam zadbać o swoje "pióra " :D

Prawie wszystkie produkty kupiłam w sklepie fryzjerskim, ceny bardzo niskie a jakość wypada o wiele lepiej niż w przypadku produktów typowo drogeryjnych

KALLOS MASKA ARGANOWA 275ml - 5zł

" Chroniąca kolor maska do włosów farbowanych i zniszczonych o zapachu olejka arganowego. Intensywny krem odżywczy, który odżywia i regeneruje włosy farbowane. Bogata w składniki odżywcze maska przywracają włosom witalność, blask i miękkość."

Cena mnie rozwaliła:) maskę wzięłam ponieważ mam włosy farbowane i lubię wszystko co ma olejek arganowy.
Maska fajnie działa na włosy , po jej zastosowaniu są bardzo miękkie i odżywione.
Konsystencja jest kremowa. Poluje jeszcze na maskę z proteinami mlecznymi, ale muszę na razie wykończyć to co mam :)



BALSAM ODŻYWCZY HONEY 1000ml-7zł

 "Odżywka do włosów z zawartością czystego naturalnego miodu, który zmiękcza i nawilża włosy.



Włosy stają się bardziej błyszczące i łatwiejsze w układaniu.Gwarantuje długotrwałe odżywienie i ochronę."


Nie wiem jaka to firma, wszystko jest po włosku więc pewnie  firma też włoska :)
Cena oczywiście porażająca :)

Uwielbiam ten balsam, pachnie autentycznym miodem, ma piękny złoty kolor i doskonale odżywia i wygładza moje włosy,

Zapach na włosach utrzymuje się dość długo, konsystencja jest rzadka w formie takiego kisielu coś w ten deseń, lekko galaretkowata :)

Minus za to,że jest mało wydajna ale przy pojemności litra nie jest źle, przynajmniej szybko ją zużyje i nie będzie mi zalegała :)

STAPIZ SLEEK LINE REPAIR & SHINE 250ml-około 15zł

"Polecana jest do pielęgnacji włosów suchych oraz po zabiegach chemicznych. Dzięki wyciągom roślinnym i proteinom jedwabiu głęboko odżywia strukturę włosa od nasady aż po same końce, przywraca im miękkość i sprężystość. Maska łatwo rozprowadza się na włosach ułatwiając ich rozczesywanie i układanie, przywraca włosom zdrowy wygląd powoduje, że stają się one silniejsze, bardziej lśniące i gładsze w dotyku. Systematyczne stosowanie maski sprawia, że włosy odzyskują piękny, zdrowy wygląd oraz poprawia się ich kondycja."

Maska ma super zapach gumy balonowej, cudów nie robi ale włosy fajnie pachną i są miękkie, używam jej już dłuższy czas i ciężko mi ją wykończyć :(
Nie jest zła ale liczyłam na coś lepszego

 

ZIAJA MASKA DO WŁOSÓW INTENSYWNIE WYGŁADZAJĄCA 200ml-5zł
  
"Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Doskonale wygładza otwarte łuski włosów. Dodaje blasku od nasady aż po końcówki. Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy. Nadaje włosom wyjątkową miękkość. Zawiera prowitaminę B5 i proteiny jedwabiu"

Maskę o dziwo także nabyłam w sklepie fryzjerskim i już Wam mówię, kocham ją :)
Cud nad cudami, świetnie radzi sobie z włosami już po pierwszym użyciu widać efekt gładziutkich włosów. Zapach ma taki sobie, mogło by być jej więcej ale jak za takie pieniądze to kupię jeszcze kilka opakowań i kogoś obdaruję bo na prawdę jest warta polecenia



 
ZIAJA MED KURACJA WZMACNIAJĄCA PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW 300ml-10zł

"Specjalistyczny szampon z proteinami białego łubinu – substancją o udowodnionej skuteczności przeciw wypadaniu włosów, działającą poprzez inhibicję 5 alfa-reduktazy i stymulację metabolizmu komórek odpowiedzialnych za wzrost włosów."

Szampon kupiłam oczywiście z nadzieją pozbycia się problemu wypadających włosów, na razie używam go za krótko więc efektów nie ma żadnych i nie jestem do końca pewna czy w ogóle będą. od szamponu dużo nie wymagam, ale zobaczymy jak to będzie. Sam szampon pachnie mentolem, pieni się śrendnio ale to produkt bardziej leczniczy więc ma działać a nie się pienić:) Zobaczymy jak się spisze jeszcze trochę ze mnę zostanie i wtedy wydam osąd :)

AVON MOROCAN ARGAN OIL 30ml-16zł 

Olejek kupiłam z myślą o nawilżaniu końcówek, które przeważnie są przesuszone.
Fajnie pachnie owocami mango, i natłuszcza końcówki nie obciążając ich.
Jak na Avon bardzo fajny produkt i mega wydajny wystarczy jedna pompka  

  

Tak to właśnie wygląda.
Jeżeli chodzi o maski to używam je na przemian, zmieniam je co tydzień i jest ok,
Nie chciałam używać jednej maski przez cały  czas żeby moje włosy się nie przyzwyczaiły dlatego mieszam ile się da :)

Na dziś tyle pisania, może jutro pojawi się jakiś post  :)

Pozdarwiam
\
                                                                           lavender

Komentarze

  1. A jak widzisz takie rzeczy - https://www.sprzet-fryzjerski.pl/ ? Lepiej sięgać po górną półkę, czy jednak standardowe rozwiązania? Jakie są Twoje doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy