wtorek, 26 lutego 2013

Długo mnie nie było ...

Tak wiem, prawie cały luty byłam nie obecna.
Remonty,egzaminy i życie prywatne pochłonęły mnie całkowicie.

powoli szykuję się na spotkanie blogerek,które już bardzo blisko. Cieszę się,że będę mogła poznać dziewczyny :)

Jutro wrzucę Wam post, w większości składający się z zdjęć, pokaże Wam nowości i kilka innych rzeczy :)

Może uda mi się zrobić w końcu ulubieńców roku 2012. Szykuję na ten wpis od dawna i ciężko i zdecydować co tak na prawdę było "naj" w minionym roku :)

Od jutra zaczynam nadrabiać zaległości, czeka mnie wysyłanie zaległych paczek,listów itp.
Jestem "staroświecka" i lubię pisać listy :)

Od Marca mam nadzieję,że uda mi się zacząć treningi z Ewą :) Muszę znaleźć w sobie siłę i zacząć robić coś dla siebie.

Kończę już i do poczytania jutro :)

buziaki

                                                      lavender
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.