poniedziałek, 25 marca 2013

...only imagine...

Witajcie moi drodzy :)

Dziś mam nie najlepszy dzień :( Na szczęście kurier dostarczając mi przesyłkę odrobinę poprawił mi nastawienie :)

Zamówiłam perfumę Avon "only imagine" i jestem pod jej wielkim wrażeniem. Czuję,że zostanie ze mną na dłużej :)





Perfuma jest piękna, flakon na prawdę cieszy kobiece oko. Jest bardzo ładnie wykonany,pięknie się prezentuje na toaletce. U nasady buteleczki został umieszczony kwiatek z tiulu. 

Pierwsze z czym skojarzyłam ten flakon to perfumy MJ "Lola". Z tym,że w tamtym przypadku kwiaty są plastikowe :)

Zapach jest bardzo świeży, owocowy. Kobiecy ale nie bardzo słodki.
Kategoria owocowo-kwiatowo-świeża (zielone jabłko,kwiat peonii,piżmo)

Bardzo udany zapach. Możecie go dostać w 6 katalogu za około 60zł-50ml

Ja się skusiłam i nie żałuję, będzie to jeden z tych zapachów z Avonu, do których zawsze wracam :)

Nawet mojemu synkowi spodobał się flakon i zapach :)

Zobaczymy co powie mąż :D

Brawa dla firmy za tak udany zapach. Zobaczymy jeszcze jak z trwałością i czy warto jest wydać za niego te 60zł. 
W najbliższych dniach napiszę Wam na Facebook'u jak się długo się utrzymuje :)

Pozdrawiam Was serdecznie
lavender
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.