"Pałac Kolorów"- piekno na kartkach

Witajcie kochani :)
Dziś odebrałam wygraną  :)- Wspominałam Wam,że udało mi się wygrać w rozdaniu na Fb, które organizowała Ladymakeup :)  Nagrodą był kalendarz "Pałac Kolorów"

Jestem po wielkim jego wrażeniem, zdjęcia są piękne i bardzo inspirujące :)

Sama pewnie bym nie kupiła tego kalendarza więc tym bardziej się cieszę,że udało mi się go wygrać :)

Jeżeli jesteście zainteresowania to kalendarz możecie kupić TUTAJ



Dziś także odebrałam peeling kawowy Pat&Rub. Pachnie obłędnie :) Cały dzień go wącham i nie mogę przestać :)


Gratis do peelingu otrzymałam uroczą zieloną koniczynkę z filcu :)



Od rana próbowałam wrzucić tego posta, jednak blogger odmawiał mi posłuszeństwa :/ Myślałam,że wyjdę z siebie :(

Ale małymi kroczkami do celu i się udało :)

P.S Mam pytanko. Czy jest tutaj ktoś z UK kto byłby tak miły aby mi coś zakupić na "wyspach"? Jeżeli tak bardzo proszę o w miarę szybki kontakt:)

Pozdrawiam
lavender

Komentarze

  1. O! Jednak skusiłaś się na pierwsze zakupy w PAT&RUB. Ja również mam wersję kawową pilingu do ust, ale jeszcze czeka na swoją kolej ;-)
    Uroczy filcowy brelok koniczynki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy