Ulubieńcy Cz III i ostatnia :)

Dziś ostatnia już część ulubieńców, będzie to mieszanka czyli wszystko pozostałe :)

Na pierwszy rzut: Perfumy



Paco Rabanne Lady Milion- Zapach, którego nienawidziłam a teraz uwielbiam. Podoba mi się pod każdym względem, jest idealny na każdą okazję i niestety już mi się kończy. W całym 2012r używałam wielu zapachów ale tego szczególnie często :)
Więcej o samych perfumach poczytacie tutaj

Charrier Pafrums Croyance- Jest to jeden z 3 flakoników, który znajdował się w zestawie o wdzięcznej nawie "Romance de France". Każdy z tych zapachów jest inny ale mają coś wspólnego. Jeżeli lubicie aromat róży i perfumy Chloe to ten flakonik w "kapelusiku" przypadnie Wam do gustu. Ja jestem zauroczona tym zapachem ,delikatny aromat róż i orchideii. Po więcej zapraszam na stronę charrierparfums


Lakiery do Paznokci



Mariza- bez zastanawiania się wybrałam lakiery z tej firmy. Po prostu je uwielbiam za wszystko. Za kolory,pojemność, cenę, krycie. Są świetne. I myślę,że więcej nie będę nic o nich pisać, jak ktoś próbował to wie :)

Eveline- nie przepadam za lakierami tej firmy, jednak jedna seria szczególnie mi się ulubiła :) Holografic Shine. Lakier równomiernie rozprowadza się na płytce paznokcia nie tworząc smug , pięknie się mieni i dość długo się trzyma. Polecam Wam wypróbowanie tej konkretnej serii bo jest warta:)

Akcesoria

To jest moja ukochana  4 pędzli. Bez nich nie wyobrażam sobie makijażu.
Trzy podstawowe do oczu z essence, które są mięciutkie   i radzą sobie doskonale . Oraz do podkładu Hakuro H52. Nie wyobrażam sobie nakładanie podkładu czymś innym :)


Filmy i książki

Gran Torino

Film, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Nie oglądam za często filmów, ten pooglądałam przez przypadek i powiem Wam jedno-żaden film nie "został we mnie" tak długo. Coś niesamowitego jak film może działać na człowieka. Jest niesamowity. Polecam



Z seriali zagranicznych jak wiecie są to "Grey's Anatomy". A z polskich  bardzo przypadł mi do gustu serial "Przyjaciółki". Wciągnęłam się i nawet przyjemnie mi się ogląda :)


Książki

Książek nie mam ulubionych,przeczytałam ich masę- uwielbiam czytać ale tak dużo ich przeczytałam,że nie pamiętam tytułów .
Jednak jest jeden autor,którego książki bardzo przyjemnie i szybko mi się czyta. Mowa o Paulo Coelho
Lubię jego styl pisania i chętnie kupuję jego pozycje, jeżeli macie jakieś na zbyciu to chętnie przygarnę bądź odkupię :d

W końcu dobrnęłam do końca :)
Koniec ulubieńców -teraz czekajcie na kolejnych za rok :)

Pozdrawiam
lavender

Komentarze

  1. Alchemik to obok Małego Księcia moja ulubiona książka wszechczasów ;) Przeczytałam wszystkie, Brida najamniej ciekawa moim zdaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pędzle Hakuro :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy