środa, 29 maja 2013

KONKURS! Wygraj biżuterię !!

Kochani dziś obiecany konkurs z nagrodami w postaci biżuterii :)

Do zgarnięcia są trzy zestawy, konkurs będzie się toczył etapami

Pierwszy etap jest dziś i do wygrania jest pierwsza nagroda czyli:

Konkurs jest organizowany na blogu oraz na facebooku więc jeżeli ktoś nie posiada FB to zgłasza się tutaj.
Nie można zgłaszać się dwa razy tzn na blogu i Fb takie zgłoszenia będą usuwane

Co trzeba zrobić żeby wygrać naszyjnik? :

*Jeżeli zgłaszasz się na blogu wystarczy,że będziesz "obserwatorem bloga"  dodasz informację o konkursie na swoim blogu, oraz pod tym wpisem pozostawisz komentarz z adresem e-mail a także napiszesz  jednym słowem jaki?/jaka? jesteś :)

PRZYKŁAD:

obserwuję jako: .....
e-mail....
jestem np.pyskata/ pyskaty

* Dla osób zgłaszający się poprzez FB wystarczy "polubić" mój fanpage, udostępnić zdjęcie, w komentarzu pod zdjęciem  wpisujecie adres e-mail i także wpisujecie jednym słowem jacy jesteście

PRZYKŁAD:

e-mail....
jestem...miła/miły


Rozdanie z naszyjnikiem trwa tydzień czyli  do 5 czerwca do godziny 23:30 6 czerwca ogłaszam wyniki i startuje kolejna nagroda do zdobycia :)

Organizatorem nagród jestem Ja, kupowałam je sama i nikt mi tego nie podarował na rozdanie

Życzę Wam powodzenia :)

Pozdrawiam

lavender

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.