I like "Colour Alike" :)

Pewnie większość z Was wie,że z okazji Dnia Kobiet sklep "Colorowo" zorganizował mega zniżkę na swoje produkty.
Oferta tak bardzo mnie skusiła,że zdecydowałam się na 3  kolory.
Na początku w koszyku wylądowało 10  sztuk, jednak głos rozsądku zadecydował żeby wziąć tylko 3 :)
Dzisiaj się doczekałam i mam już w domu swojej cacuszka :)



Kolory bardzo mi się podobają, wstępnie na szybko pomalowałam trzy paznokcie,(więc wybaczcie niestaranność),żeby zobaczyć jak prezentują się na paznokciach.Wszystkie pomalowałam dwoma warstwami i krycie jest idealne
Najbardziej kryjący jest kolor 499 Stary Browar,rewelacja,piękny i głęboki kolor
Pod zdjęciami podam Wam linki od danego koloru.





Te i inne lakiery dostaniecie w sklepie internetowym COLOROWO
W najbliższym czasie dodam zdjęcia pomalowanych paznokci każdym z kolorów abyście lepiej mogli zobaczyć jakie są piękne
Napiszcie mi czy miałyście te lakiery i jakie są Wasze doświadczenia z nimi :)


Pozdrawiam
M,

Komentarze

  1. 499 jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest bardzo ładny. Na zdjęciach tego nie widać dobrze ale wygląda nieziemsko :)

      Usuń
  2. Mam Stary Browar też - bardzo ładny. Oprócz tego jeszcze ponad 20 innych z CA ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy