piątek, 28 marca 2014

Mała wyprzedaż blogowa

Taki szybki post z kilkoma kosmetykami,których nie używam a zalegają mi gdzieś na dnie kufra

Wszystkie pytania i oferty kupna składajcie na e-mail m.stabryla@op.pl

Do każdego przedmiotu próbka gratis :)
 Do ceny sprzedawanego kosmetyku należy doliczyć koszty przesyłki w wysokości 6zł

Nie ma tego dużo ale może komuś coś wpadnie w oko :)


 Maybelline color tattoo ,zużycie małe 8zł

 Maybelline Dream MAtte mousse użyty dwa razy 15zł


 Glazel matowy cień -"swatchowany" 10zł

 Nyx szary perłowy pigment użyty dwa razy -5zł

 Catrice multikolor highlighter-puder rozświetlający wypiekany,użyty dwa razy 12zł

 
 Soraya olejek do twarzy,nowy, bez folii- 9zł


Rimmel apocalips najjaśniejszy kolor phenomenon użyty dwa razy 9zł

Colour ALike "stary browar" pomalowałam nim dwa paznokcie -6zł


Tonik regenerująco-odświeżający Alpha -new zużycie małe widoczne na zdjęciu -10zł


Mac plushglass użyty dwa razy. Nie jestem pewna jego oryginalności.
Kupiony za 20$ sprzedaję go za 30zł do małej negocjacji.

Glazel złoty pyłek-cień sypki użyty kilka razy 8zł

Zapomniałam dopisać,że wymiana także wchodzi w grę, Jeżeli jesteś czymś zainteresowana wyślij mi e-mailem kosmetyk,który chcesz ode mnie i napisz mi co masz do zaoferowania w zamian :)


Pozdrawiam
M.


Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.