Spotkanie blogerek Rzeszów

Kto nie lubi się spotykać? Ja uwielbiam, poznawanie nowych osób i spotykanie się z tymi których się już zna :)

Przyszła aura jesienno-zimowa i co robić w taki czas? Oczywiście trzeba się integrować spotykając się w gronie najlepszych :)

Udało mi się być uczestniczką fajnego eventu :




Takie spotkania w gronie osób o jednej pasji i zainteresowaniach to świetna rzecz, dużo możemy się dowiedzieć, zaobserwować i nauczyć.

Cieszę,że spotkania są i nadal będą bo czasami to jedyne rozwiązanie aby porozmawiać z kimś kogo zna się od strony  monitora  :)

Spotkanie odbyło się w Rzeszowie, czekał mnie kawałek drogi( całą przespałam )

Zgromadziłyśmy się w restauracji HOLA LOLA




Organizatorką była Asia



Pozostałe uczestniczki:

5. Magda - http://www.immenseness.blogspot.com/


Podczas plotek i picia pysznych napoi odwiedziła nas Pani Ula Filipowicz z Glazel , która jak zawsze tryskała  energią. Ta kobieta to burza, taki temperament :)

Bardzo pozytywna osoba :) Opowiedziała nam o nowościach Glazel i mogłyśmy "macać" przeróżne cudeńka


Za drobiazgi dziękuję sponsorom



Jeszcze raz dziękuję ,że mogłam uczestniczyć w spotkaniu. I do następnego 

lawendowa Magda

Komentarze

  1. było baaardzo, bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było bardoz fajnie, świetni ludzie w świetnym miejscu :) Nasza organizatorka stanęła na wysokości zadania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy