Szybki post informujący :)

Tak jak w tytule chciałam poinformować tych co jeszcze nie wiedzą, w tym gronie jestem także ja bo dowiedziałam się nie dawno.

Jeżeli są w śród Was fani soap&glory i chcielibyście wypróbować coś z ich oferty a do tej pory nie mieliście do nich dostępu




Zapraszam do sklepu glambeauty.pl gdzie możecie się zaopatrzyć nie tylko w kosmetyki s&g

Tak dla ścisłości wpis nie jest sponsorowany, drogeria mi nie zapłaciła i nie otrzymałam nic w zamian.

Po prostu chciałam abyście wiedzieli,że jest takie miejsce w sieci. Ja też czasami długo czegoś szukam i cieszę,się gdy ktoś informuje mnie gdzie mogę to znaleźć .

Pozdrawiam
lawendowa Magda

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za waszą obecność :) Cieszę,się że jesteście ze mną, więc zostawicie coś po sobie abym mogła was poznać :)

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy