czwartek, 12 lutego 2015

"Podaruj paczuchę" zawartość mojej paczki :)

Już pewnie wiecie, że zgłosiłam do akcji organizowanej przez Dimipedię,

Fajny pomysł, więc postanowiłam wziąć udział i uszczęśliwić kogoś a przy tym sama zostać obdarowana.

 paczuszkę dostałam jakiś tydzień temu ale jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę zostawiam i post dopiero dziś ujrzy światło dzienne :)

Swoją paczkę także wysłałam z opóźnieniem ale na pewno już jest u  swojej właścicielki :)

Powiem, wam że pomimo odpowiedzi , które były wskazówkami co kupić i tak miałam z tym problem bo chciałam spełnić jak najwięcej oczekiwań i mam nadzieje,że mi się udało :)

A teraz zapraszam Was do obejrzenia zawartości "paczuchy"

Moim dobrym duszkiem była Mentoska z bloga kosmetyczne-sekrety.blogspot.com

Bardzo Ci dziękuję, bo zawartość jest idealna, wszystko to co lubię <3






Same cuda, Wszystko już zaczęłam używać oprócz maski, i powiem Wam że 
kawior pachnie niebiańsko , zapach kojarzy mi się z dzieciństwem
Balsam do ust, trafiony na 100%, od dawna mam problem z kupieniem dobrego kosmetyku do ust ten na razie sprawdza się świetnie,
lakier z my secret uroczy, kolorowe  kropeczki na paznokciu wyglądają  bardzo ciekawie i każdy się pyta jak to zrobiłam :)
Olejek też na razie jest ok :)
A wosk już pali się w kominku :)
Podobno ma być kolejna taka akcja , zgłaszajcie się kochani bo to ogromna przyjemność obdarowywać kogoś
a jeszcze lepsza otwierać paczkę-niespodziankę :)

Pozdrawiam

lawendowa Magda
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.