świadoma swojego piękna

 

Taki piękny baner utworzyłam poniosła mnie wyobraźnia ale jestem zadowolona z efektu :)
Udało mi się znaleźć miejsce spotkania, po Świętach wybiorę się tam i ustalę, w której sali będziemy przebywały.
Nazwałam ten dzień "świadoma swojego piękna" Nie mam na myśli tylko dbanie o nasz wygląd zewnętrzny ale o nasze zdrowie.
Szczegółów nie zdradzam , ma to być niespdzianka
Moim planem jest aby nie było to typowe spotkanie blogerek, na który tylko plotkujemy , chcę aby dziewczyny wyniosły z tego dnia coś więcej
Jestem pełna nadziei ,że mi się uda

Po za tym są wolne trzy miejsca gdyby ktoś chciał to proszę o kontakt : m.stabryla@op.pl w treści wpisując adres bloga.

Na zgłoszenia czekam do końca tygodnia

Chwilami dopada mnie zwątpienie, bo tak ciężko jest mi rozmawiać z osobami reprezentującymi różne jednostki, każdy mnie zbywa , ale dam radę i to będzie dla mnie wyjątkowy dzień :)

Pozdrawiam
lawendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy