wtorek, 3 listopada 2015

INGRID estetic 525

Ostatnio coraz rzadziej maluję paznokcie, cały czas skłaniam się ku zrobieniu "hybryd"
Jednak zawsze mi nie po drodze.

Praca ,którą wykonuje wymaga ode mnie nienagannych dłoni w tym oczywiście paznokci, zazwyczaj maluję paznokcie tylko odżywką ale odeszłam od normy i skusiłam się na lakier w typowo jesiennym odcieniu. Nie potrafię go nazwać słowami napiszę więc tylko nr "525", resztę obejrzycie na zdjęciach :)


Kolor jest bardzo ładny, głęboki ale nie całkiem ciemny.
Alikacja nie sprawia żadnych problemów pomimo szerokiego pędzelka poradziłam sobie na piątkę :)

Pierwsza warstwa jest ok i mi wystarcza, jeżeli chcecie uzyskać głębszy mocniejszy kolor dwie warstwy będą w sam raz.
Ogromny plus za to,że lakier szybko wysycha-medal za to

Opinie są różne w sieci , jak z wszystkim jedni kochają drudzy nienawidzą ja należę zdecydowanie do tej pierwszej grupy. Nie ma się co oszukiwać za około 3 zł dostajemy lakier świetnej jakości ale będą tacy , którzy jak będą chcieli to się doczepią.

Moja opinia 10/10 i chcę więcej więc dzisiejszy wieczór spędzę w poszukiwaniu w sieci innych kolorów



Ciekawa jestem jak jest z wami lubicie czy nie?

Pozdrawiam
Lawendowa Magda
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.