Filmoteka 2015r

Rok 2015 był obfity w oglądanie filmów. raczej nie jestem kinomaniaczką, po prostu jak coś aktualnie jest w tv to oglądam.

Filmów tak jak wspominałam jest dużo, wszystkie mam na stronie "filmweb" to właśnie tam oceniam filmy i wiem ,że je obejrzałam
 Stamtąd także wzięłam spis filmów do dzisiejszego posta oraz zdjęcia, inaczej bym nie zapamiętała każdego tytułu


Doliczyłam się 55 pozycji. Całkiem sporo jak dla mnie :)

Z tej ilości tylko kilka zapamiętałam,są to tytuły które, mogłabym obejrzeć ponownie oraz polecić Wam :)







Filmy są różnych kategorii od dramatu po bajki  :)

"Perełkami" wśród tej zbieraniny, są:

"Wiek Adaline
Most do Terabithi
Złodziejka książek
Versace
 Zaklęci w czasie
Służące"



Wśród pozostałych pozycji są także filmy fajne jednak te, które wymieniłam zapamiętałam najlepiej. Były dla mnie najfajniejsze, oglądałam je z dużym skupieniem i zaciekawieniem , polecam obejrzeć,.
Choć zdaję sobie sprawę że to filmy nie dla każdego :)

Życzę sobie abym w tym roku również obejrzała tyle filmów a nawet więcej  :)

Ciekawa jestem co wy  polecacie :)

Pozdrawiam
Lawendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy