Liferia box kosmetyczny

Od dawna nie subskrybowałam boxów kosmetycznych, dawno temu lubiłam się w glossyboxie, kissboxie(którego już nie ma)  czasami zdarzył się shinybox, ale nie zostawałam na dłużej, zawartości były takie sobie więc przestałam wydawać pieniądze . Aż do niedawna gdy trafiłam na Liferia, zaciekawiło mnie bardzo  i postanowiłam zamówić subskrypcję.Pierwsze różowe pudełeczko jest już u mnie a jego zawartość w dalszej części  posta:)


box subskrypcyjny

Liferia z powodzeniem działa na terenie Ukrainy do nas box trafił nie dawno.Wcześniej nie słyszałam o nim choć są tacy co wiedzieli o jego istnieniu :)

Fajne jest to,że otrzymujemy produkty z różnych stron świata i mamy okazję poznać nowe firmy.
Pudełko kosztuje 59 zł przesyłka jest bezpłatna i realizowana standardowo raz w miesiącu
Możecie je zamówić na stronie liferia.pl, wprawdzie nie ma tam za dużo informacji ale myślę,że z czasem się to zmieni i strona stanie się większym drogowskazem.


Niestety minusem jest to,że gdy jakiś produkt będzie na tyle dobry,że będę chciała kupić go ponownie to będę miała problem z jego dostępnością i możliwością zakupu.

A teraz najważniejsze czyli zawartość:
Krem do rąk Dermagiq 100ml (produkt pełnowymiarowy)
Żel do mycia twarzy VitaOil Lirene 75ml(produkt pełnowymiarowy)
Mleczko oczyszczające-peeling do twarzy Kueshi  50ml
Błyszczyk Gossip  "skin smile" 7ml (produkt pełnowymiarowy)
Oxygenating Moisturizer Cream Naobay 30ml
Cień Magnetic Play Zone Vipera "desert" (produkt pełnowymiarowy)

Zawartość całkiem przyzwoita, 4 kosmetyki pełnowymiarowe i dwa w mniejszych wersjach . Na pewno wszystko zużyję :)

I jak Wam się podoba? ja jestem bardzo ciekawa kolejnych edycji, mam nadzieję że zostanę pozytywnie zaskoczona :)

Pozdrawiam
lawendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy