Filmoteka- obejrzane filmy w 2016 roku

Dziś ostatni dzień 2016r. Jak zawsze co już jest tradycją wrzucam post z podsumowaniem filmów, które obejrzałam. Lubicie te wpisy , bo możecie coś podejrzeć więc jak tradycja każe post się pojawił:) 

Pozycji jest 36, w tym są fajne filmy i takie,które były niewypałem

Pierwsze wypunktuję w kolejności losowej te filmy,które najbardziej mi się podobały i z chęcią obejrzałabym je po raz drugi
1.Listy do M2
2.Osobliwy dom Pani Peregrine
3.Czarownica
4.Zanim się pojawiłeś
5.Wzgórze nadziei

Pozostałe:
6.Jeździec znikąd
7.Ślubne wojny
8.Twój na zawsze
9.Obsesja
10.Nie jesteś sobą
11.Marsjanin
12.Giganci ze stali
13.Drapieżnik
14.Nie opuszczaj mnie
15.Odrobina nieba
16.Bogowie
17.Wyznania zakupocholiczki
18.Jumper
19. Tysiąc słów
20.Zwierzogród
21.Dzień Niepodległości-odrodzenie
22.Dom Hemingway
23.Narzeczony mimo woli
24.Atramentowe Serce
25.Sekretne życie zwierzaków domowych
26.Czarny łabędź
27.Godzilla
28.Sztuka zrywania
29.Willow
30.Coś nowego
31.Kołysanka
32.Niania
33.Siedem Dusz
34.Niezgodna
35.Dziewczyna z portretu
36.Dziewczyna i chłopak wszystko na opak

Seriale oglądałam dwa polski "Druga Szansa" i turecki "Wspaniałe Stulecie" . W drugim przypadku zafascynowały mnie kostiumy, kobiece piękne suknie, biżuteria wszystko bajeczne i wspaniałe. Bardzo podoba mi się ten klimat i do dziś oglądam kontynuację pt. "Kosem". Głownie po to aby podziwiać te pałace i zaspokajać ciekawość życia w haremie:)

Odsyłam was do poprzednich wpisów o filmach: tutaj i tutaj

Wam życzę udanych seansów filmowych oraz korzystając z okazji Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku oraz udanego Sylwestra, ja w tym roku spędzam go w domu pod kołderką  z szampanem bezalkoholowym i telewizorem :)

Pamiętajcie o konkursie, który jest TUTAJ cały czas czekam na Wasze zgłoszenia :)
wszystkie obrazki pochodzą z strony filmweb.pl

pozdrawiam 
lawendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy