Yankee Candle sunflower

Yankee Candle zna chyba każdy, dziś napiszę Wam o jednej z wielu propozycji, która kojarzy mi się z bardzo popularnym zapachem. Od razu uprzedzam nie będzie to zapach świąteczny choć Święta już tuż tuż...



Sampler kupiłam na allegro, szukałam świątecznych zapachów ale nic mnie nie zainteresowało. Natomiast ten mnie zaintrygował , byłam ciekawa jak został zinterpretowany zapach słoneczników.
I pierwsza moja myśl po powąchaniu to perfumy Elizabeth Arden "Sunflowers". Jeżeli znacie ten zapach a podejrzewam,że większość z Was na pewno to ta propozycja od YC powinna wam się spodobać.



Dla miłośników perfum "sunflowers" będzie idealna. Ja lubię ten zapach aczkolwiek przy dłuższym używaniu perfumy mnie duszą, na kimś mi się podobają natomiast ja muszę uważać z ilością aby nie przesadzić.

Po zapaleniu samplera zapach jest intensywny i tak jak w przypadku perfum nie mogę zbyt długo go palić, co nie zmienia faktu, że lubię ten aromat :)



W sieci na naszych rodzimych stronach dostępne są duże świece , nie natknęłam się na woski czy samplery oprócz allegro tam może uda się wam go kupić.

P.S Mikołaja u mnie nie było w tym roku, za to Gwiazdka powinna być hojniejsza :)

Pozdrawiam
lawendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy