avon niezawodna gąbeczka

W kuferku kosmetycznym każda z nas ma poza kosmetykami akcesoria,które pomagają i ułatwiają wykonanie makijażu. U mnie od jakiegoś czasu gości  pewna mała gąbeczka,która zasługuje na swoje miejsce na blogu

avon gąbka do korektora

Zamówiłam ją przez przypadek, nie doczytałam w katalogu,że gąbeczka jest taka malutka. Kupowałam ją z myślą używania do całej twarzy :) Kosztowała około 10zł na promocji Rzuciłam gdzieś w zakamarki i nie dawno odkryłam jak bardzo byłam w błędzie ,że nie używałam jej od razu:)
Jak to mówią "najciemniej pod latarnią" :)

Nie miałam wobec niej wielkich nadziei, ale zaskoczyła mnie bardzo bo okazało się,że jest genialna !

Gąbeczka jest mięciutka i elastyczna, nie wiem jak nakładałam korektor bez niej. Bo teraz nie wyobrażam sobie wklepania korektora bez użycia gąbeczki:) Jest niezbędna
 Dobrze się trzyma w dłoni pomimo małych kształtów, dzięki wycięciu

Nie ma problemu z myciem , wszystko ładnie się wypłukuje
Po namoczeniu odrobinę zwiększa swoją objętość i czasami pomaga mi gdy podczas aplikacji podkładu placami pojawiają się smugi

Jest malutka i wszędzie się zmieści,podczas podróży
Jej jakość jest na prawdę zaskakująca


Szukajcie jej w katalogach, bo wiem że nie pojawia się w każdym. Warto na nią zapolować:) Ja też dokupię kilka na zapas, gdyby zechcieli ją wycofać :)
Taki mały niezbędny z niej gadżet.
Napiszcie mi czy ta duża różowa jest również tak dobra?
Pozdrawiam
Lawendowa Magda



Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy