ShinyBox Październik

Wszyscy pokazują więc i ja się pochwalę :) Tak, skusiłam się na pudełko bo otrzymałam fajną zniżkę więc nie mogłam nie kupić :) Co zrobić....:)ciekawi mojej opinii o zawartości? czytajcie dalej :)

shinybox think pink

Rzadko kupuję boxy, bo przeważnie nie ma w nich nic ciekawego. Przeciętne produkty, które mogę kupić sama.
Ale gdy otrzymałam zniżkę na zakup , to uległam i kupiłam...jak to się mówi "taki los" :D:D
Czy żałuję? Chyba nie , choć jak zawsze mam niedosyt i chciałabym więcej bo oczekiwania były wyższe niż zawartość.
Nie narzekam już tylko pokazuję co się skryło w środku, choć pewnie już wiecie bo na większości blogów są posty z zawartością:D

Barnängen All Over Rescue Body Balm
Pełnowymiarowy krem do ciała. 34,99 zł zł / 200 nml
Nowość dla mnie więc chętnie będę się smarowała tym cudem.Duży plus za produkt,którego nie znam. Poczytałam trochę i dowiedziałam się,że produkty tej marki można nabyć w rossmannie. Sama firma bardzo mnie zachęca i jeśli się sprawdzi to sięgnę po inne kosmetyki bo mają kilka fajnych propozycji:)
Banangen all over rescue body balm
AVON mark. Szminka doskonała – LIQUID LIP
 Pełnowymiarowy produkt ok.32zł
Ciekawa byłam tej pomadki i cieszę,że się tutaj znalazła. Moja wersja jest matowa w kolorze "dare to be bare" boję się tego odcienia bo zdecydowanie lepiej czuje się w ciemnych różach i czerwieniach , więc miłości tutaj na pewno nie będzie
avon mark matowa pomadka w płynie
DermoFuture Precision - Ekspresowa maska - krem wybielająca
Pełnowymiarowa maska ok. 13zł/10ml
Znam tą firmę i ich produkty są całkiem fajne,ciekawi mnie ta maska i jej obiecujące działanie. W najbliższym czasie na pewno po nią sięgnę bo moja ciekawość jest ogromna:)
dermofuture precision
Jantar Medica Wcierka z wyciągiem z bursztynu do skóry głowy i włosów zniszczonych.
Pełnowymiarowy produkt 13zł/100ml
Od razu powiem,że nie lubię wcierek do włosów ta forma pielęgnacji zupełnie mi nie odpowiada. Jestem zwolenniczką wszystkiego co jest w sprayu :) Więc takie wynalazki zawsze oddaje komuś innemu kto lubi się  z tym bawić. Lubię produkty Jantar ale moje lenistwo i chęć szybkiego wypielęgnowania włosów są silniejsze. 
jantar wcierka
 7th Heaven  owocowy peel-off 
Pełnowymiarowa maseczka ok.7zł/10ml
Maseczki lubię i te z 7th heaven również, więc  na pewno będę zadowolona,trochę kiepsko że w jednym pudełku znalazły się dwie maski do twarzy :/  ale to tylko moje zdanie. 
7th heaven
 Foods By Ann Pocket energy bar
Batonik Anny Lewandowskiej  , fajnie że było coś do przekąszenia. Podczas rozpakowywania można było w między czasie go chrupać. Był całkiem dobry więc brawo Anna za kompozycję smaków. Burak i truskawka pyszny :)
koszt batonika to około 4zł :)
foods by ann
  Bispol Świece zapachowe w szkle.
Pełnowymiarowa świeca ok.4zł/357g DIAMOND CHIC
Zapach powalił mnie od razu,piękny w 100% mój. podobno po zapaleniu już nie jest tak wyczuwalny no ale czego oczekiwać za 4zł? Sama stylistyka i minimalizm są na bardzo duży plus. Jeszcze jej nie odpalałam bo szkoda mi jej "niszczyć" ale chyba długo nie wytrzymam :) 
bispol świeca w szkle


 
 Z produktów to na tyle,  w środku znalazł się jeszcze katalog Avon, kilka ulotek,próbka i bony rabatowe.
Z Ważniejszych rzeczy to instrukcja badania persi, choć nie jest to trudne przyznam,że rzadko pamiętam aby się "badać" w domu:/
 W tym miesiącu wszystko było w opcji pełnowymiarowej, więc super. Bo rozmiar nadrabia średnią jakość.Szczerze , to zawartość trochę " tania" produkty niskopółkowe . Wolałabym otrzymać np. jeden produkt z wyższej  lub średniej półki cenowej i miniatury lub próbki. 

Jak wasze zadowolenie z pudełka?
Pozdrawiam
Lawendowa Magda 

Obejrzyj katalog lub zrób zakupy w Beauty Store i zgarnij krem za 1zł
  



Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy