Lakiery hybrydowe z Aliexpress cz.II

Dziś przychodzę do was z postem o kolejnej partii lakierów hybrydowych z Aliexpress.

Wiem,że na niego czekaliście i lubicie czytać i oglądać o tym co kupiłam na chińskim allegro :) Więc zapraszam ..

rosalind

Pierwszą część o lakierach znajdziecie tutaj
Teraz czas na kolejną porcję kolorów,tym razem nie będzie nudno bo są różne odcienie nie tylko różowe jak ostatnim razem :)

Przy zakupie kierowałam się głównie kolorami,które mi się podobały.Nie zwracałam już uwagi na to czy lakiery będą dobre czy nie.Doszłam do wniosku,że za dolara nie ma co kręcić nosem i nawet jeśli się nie sprawdzi to nie będzie mi żal wyrzucić go do kosza.
 Pozostałam wierna Rosalind i Gelfaovor.
Wszystkie numerki kolorów są podlinkowane i po kliknięciu od razu zostaniecie przekierowani na stronę lakieru.

Rosalind
 52 ładny,soczysty żółty kolor.Choć poziomuje się kiepsko
31  to lekka brzoskwinka,przełamana łososiem ,przynajmniej tak mi się wydaje. Na lato idealnie się prezentuje i podkreśla opaleniznę dłoni.
1417  przecudny jesienny kolor,lekko bakłażanowy wpadający w fiolet




 Gelfavor
 47  zimny niebieski, mogłabym nawet powiedzieć jasny dżins.Zachwycający i ciekawy kolor choć miałam nadzieję na bardziej błękitny
1594 klasyczna jasna mięta,
R04  różowy brokat,który bardzo dobrze kryje i cudnie się mieni.Jeśli jesteście fankami błysku to ta seria jest genialna
1336  spodziewałam się odrobinę ciemniejszej czerwieni a przyszedł bardzo ciemny bordo.Ładny ale jestem zawiedziona ,że nie jest to kolor,który chciałam mieć


CNDSE
51  idealny róż,i tyle na jego temat :)
lakiery w świetle sztucznym i dziennym

Podsumowując,
wszystkie kolory są ładne ,oprócz jednego nie mam zastrzeżeń. Uważam ,że za takie grosze są na prawdę godne i warto na nie czekać tyle czasu.
Jedyny problem jaki z nimi mam to długo utwardzają się w mojej lampie led, mam mały mostek znany na alie. Spróbuję inną i zobaczymy czy to wina lampy czy po prostu lakiery tak mają .
Poza tym,krycie mają dobre ,fajnie się nimi maluje, mają odpowiednią gęstość i ładnie się poziomują

 Przykładowy mani:
 

Używałyście hybryd z aliexpress?

Pozdrawiam
lawendowa Magda





Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy