Nowości z "Blogokarnawału"

W Styczniu odbyło się spotkanie karnawałowe, na które czekałam bardzo długo.Jednak los jest przewrotny i nie mogłam być na miejscu z dziewczynami choć bardzo chciałam...

Ale nie ma tego złego,bo otrzymałam paczkę z upominkami z spotkania i dziś pokaże wam co znajdowało się w środku :)



Paczka była duża a w środku małe co nie co do testowania. Część produktów już zdążyłam użyć, kilka poszło w świat a kilka przepadło w zabawkach bez śladu :D














 To co widoczne jest na kolażu powyżej,przepadło w czeluściach zabawek mojego najmłodszego syna i muszę je przekopać aby znaleźć te produkty.Co zrobić skoro małego też interesują kosmetyki :)A kilka oddałam w dobre ręcę

W paczce były również piramidki od popcrop.pl  ale zanim zdążyłam zrobić zdjęcie już ich nie było.Tym razem starszy syn się za nie zabrał :)

Niektóre produkty już były w użyciu i muszę wam powiedzieć,że serduszka do makijażu lovenue są genialne,to jest taki typ produktu ,nad którym po użyciu zastanawiacie się : "dlaczego ja wcześniej tego nie kupiłam"  :D 
Tonik fitomed również zrobił na mnie dobre wrażenie.O pozostałych kosmetykach poczytacie za niedługo
 
 Czeka mnie teraz czas testowania i pisania recenzji więc życzę sobie powodzenia :) Dziękuję dziewczynom za paczkę a sponsorom za ich przekazanie :*

Pozdrawiam

lawendowa Magda

 

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy