So Fever...uwodzielski i kobiecy zapach

Dawno nie było nic "pachnącego" więc dziś zapraszam do świata zapachu,który jest niezwykły...

Szukasz zapachu kobiecego a zarazem odważnego? Jeśli tak to ten flakon powinien Cię zainteresować....


so fever

Perfumy są jak nasza druga skóra, są nieodzownym elementem kobiecości i bez nich ani rusz...
Zapachy potrafią zdziałać cuda i w kilka sekund zmienić nastawienie.
W zależności od nut i intensywności lubię dobierać zapachy dostosowane do okazji,nastroju a także pory roku :) Dlatego na mojej półce stoi nie jeden flakon a kilka :)

Dziś w roli głównej zapach ,który mnie zaczarował...
Oriflame So Fever Her to flakon z 2015r jak opisuje go producent jest to :
"Uwodzicielski zapach, który intryguje i zniewala. Za soczystym uderzeniem czarnej porzeczki podąża słodkie ukojenie drzewa sandałowego, by na koniec pobudzić zmysły do granic możliwości ognistą nutą kwiatu imbiru. Przygotuj się na intensywność doznań, która przejdzie Twoje najśmielsze oczekiwania."
 Rzadko się to zdarza ale zgadzam się w pełni z opisem, no może mam małe zastrzeżenie co do nuty imbiru, którą słabo wyczuwam.
W pierwszym kontakcie z skórą przerażała mnie intensywność , stopniowo jednak uwalniały się wszystkie nuty zapachowe czyniąc perfumy lżejszymi i urokliwymi.
Wg mojego gustu jest to aromat bardziej na wieczór lub dla odważnych na dzień, pasuje mi na tą porę roku oraz na nadchodzącą zimę.
Jest kobiecy i uwodzicielski bardzo zmysłowy...drzewo sandałowe odgrywa tutaj kluczową rolę i jest to nuta ,która działa na mężczyzn :)
Trwałość jest dla mnie również sporym zaskoczeniem , na skórze czułam je od godz.13 do następnego dnia do rana więc bardzo przyzwoicie, na ubraniach czuć je nadal a minęło już kilka dni...
Jak na zapach "katalogowy" jestem pod ogromnym wrażeniem i śmiało mogę go postawić na półce z flakonami "wysoko półkowymi"
oriflame
Porównując ofertę zapachów zdecydowanie polecam wam Oriflame, na pewno znajdziecie coś dla siebie a ich intensywność jest na dobrym poziomie, każdy zapach ma w sobie coś innego.
Mam bardzo duży sentyment do tej firmy bo dawno temu byłam im wierna :)
Zapoznajcie się bliżej z tym kuszącym i jakże nie oczywistym zapachem "so fever"myślę że się nie zawiedziecie.....
Polecam wam również zajrzeć na stronę :

Pozdrawiam
lawendowa Magda

Komentarze

Dermokosmetyki - sprawdź opinie

Obserwatorzy